torsdag den 9. januar 2014

Fuld af beundring

Cecilie fra Hvadbiertaenker har lavet en plan for strikkeåret 2014, og hvad hun skal strikke hver måned. Hun er bare produktiv, og det er beundringsværdigt. Herhjemme har jeg sat mig for at lave en sweater til mig selv, som jeg har været forelsket i siden efteråret. Mit ambitionsniveau er mere beskedent, og føler mig lidt som Mette fra Farmorfabrikken, nemlig at jeg lige skal tælle til 3 og så springe ud i det.

Mit projekt er denne sag, som var på forsiden af Kreativ Strik 4 2013:


Garnet er klar til afhentning, og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har valgt at lave den i mørkt- og lysegråt garn fra Drops. Det er ikke første gang, jeg laver en bluse til mig selv, men det er første gang jeg skal strikke så meget mønster. Og det er jeg spændt på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar